ТАБУРЕТНИЙ ШЛЯХ - Унікальне обличчя табуретних команд. Росія [entries|archive|friends|userinfo]
ТАБУРЕТНИЙ ШЛЯХ

[ website | З Табуретом... ]
[ Що це все таке? | Детальніше про "З Табуретом до Океану" ]
[ archive | journal archive ]
[ Контакти | Телефони Української Команди в Канаді ]

Унікальне обличчя табуретних команд. Росія [листопад. 28-е, 2009|12:25 pm]
Previous Entry Add to Memories Share Next Entry

ztaburetom

[staburetom]
[Tags|]
[Current Location |київ]

Після повернення з Москви я щиро виклав свої враження на сайті taburet.org - який було створено з метою інформування всіх зацікавлених про нашу двіжуху.
Наступного дня виявилось, що статтю видалено. Помилка подумав я. Ну як це може так бути щоб видалили. Спитав у адміністратора сайта - керівника російської табуретної команди.
7.36 КБ
А він мені відповів:
Леня, сайт – это лицо проекта для людей, которые к проекту отношения не имеют. Для спонсоров, партнеров, просто интересующихся людей.
Этот сайт должен быть интересным ресурсом на котором можно узнать новое и класное.
А не увидеть внутреннюю кухню. Пост был сделан личным после того, как несколько людей зашедших на сайт поделились своим впечатлением об этом.
В ближайшее время я выдам письмо с предложением о инфо-политике сайта.
Сразу предупреждаю, что этот пост я тоже скрою.
Это не цензура!

Не знаю чи то сеча ударила Толі в голову, чи він справді вважає що думка "кількох людей що завітали на сайт" має таке вагоме значення, щоб видаляти мої пости. І що мої думки не варті "обличчя проекту". Але факт лишився фактом. Росіяни ввели на сайті цензуру. Класичну цензуру якої ми успішно виєбали в брехливого рота позбавились у зимку 2004.

Тоді я вирішив запросити росіян на відверту розмову. Але вони поїхали на вакації. Класика, нє?
І все ж таки знайшлась благородна людина, яка сказала :

[User Picture][info]oruell 2009-11-28 08:59

Спробую пояснити:
(переклад з англійської):

Льонька, наскільки ти знаєш, наш сайт "taburet.org" - суспільний ресурс. Це означає, що багато багато людей йдуть до цього сайту і читають що-небудь про Нашу Експедицію. Як один з інструментів, який може цікавити людей, ми розвиваємо свій табуретний блог.

Але наразі, цей блог заповнює наша внутрішня кореспонденція, здебільшого українською. Для людей (Я маю на увазі інших людей, не табуретників) це, здається не цікавим. Ми хочемо зробити www.taburet.org блогом, який ЦІКАВИТИМЕ БАГАТЬОХ ЛЮДЕЙ. Тільки в такому випадку вони йтимуть до нашого сайту.

Твоя думка про Ассамблею з табуретом ДУЖЕ важлива. Але - не для ВСІХ людей. Тільки для нас, людей з табуретом. Твоє повідомлення було приховане. Не видалено, лише приховано.

Льонька, я не розумів твоє повідомлення українською детально бо не знаю українську досконало. З твого повідомлення я бачу, що ти не розумієш деякі речі. Я знаю, ти можеш говорити російською без будь-яких без проблем. Тож говори, якщо ти хочеш звернутись до нас (російська команда) про що-небудь. Це може зменшити непорозуміння.

Павел. "Росіяни з табуретом".


ПосиланняВідповісти

Comments:
[User Picture]From: [info]grablia
2009-11-28 11:11 am (UTC)

(Link)

хуйня діється в Данському блядстві королівстві. не розумію, що кого і куди вкусило, але хтось гонить дідька однозначно ))) а коли хтось гонить, значить треба видихати. не знаю, як це може вплинути на загальний розвиток подій (скоріше ніяк), але гімно вспливе і весна покаже, хто де срав і скільки.

з твого відгуку про події в Москві я зрозумів, що роісяни вперто сподіваються на спонсорство і комерційну основу, так? і що це спотворює ідею? тут домішалось і мовне питання... і справді виглядає як внутрішня розбірка...
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-11-28 11:29 am (UTC)

...но я совєршенно спокоєн, знаю скоро поєм...

(Link)

не зовсім.
спонсори будуть чи ні - для людей котрі "роздуплились" це істотно нічого не міняє.
"спотворення", як ти красномовно сказав, першопочаткової ідеї в споживацькому ставленні. ліні. байдужості. Саме в цьому контексті я казав про те, що наразі ми (як гурт) не варті "шарових" грошей споснора. Бо рівень свідомості більшості учасників не дійшов до того, аби активніше працювати і створювати для себе ніж для платоспроможного "когось".
мовне питання - це скоріше поза.

гадаєш внутрішні (міжкомандні, внутрішньокомандні) обговорення по суті проекту не варто виносити на загал?
[User Picture]From: [info]grablia
2009-11-28 12:56 pm (UTC)

Re: ...но я совєршенно спокоєн, знаю скоро поєм...

(Link)

якщо без цього неможливо обійтись - то варто. тобто якщо щось змінить. або щоб показати всім довкола, що от так ми спроможні відкрито вирішувати всі складні питання.
[User Picture]From: [info]litota_
2009-11-28 02:43 pm (UTC)

(Link)

В любом случае, это остается цензурой, даже если пост был удален из благих намерений. Цензура (в том числе и самоцензура) - сознательный выбор - что печатать, что нет. Думаю, читателям сайта как раз интересны не только факты: что, где и когда произошло, а также и внутренние отношения участников, их опасения, страхи, перепетии внутри команд. Мне кажется, именно это всегда привлекало широкого читателя. Незря же в газетах, на сайтах и ТВ существут светские рубрики с перемыванием косточек знаменитостям. Людям всегда интересны отношения и эмоции. Не только сухие факты.
Ну, и кроме того, в Лёнькином посте действительно хороший посыл, который может подзадорить сомневающихся. Так что пусть бы читали, как памятку :)
[User Picture]From: [info]grablia
2009-11-28 09:44 pm (UTC)

(Link)

+++1000

в такому контексті - підтримую.
[User Picture]From: [info]verasen
2009-11-29 05:06 pm (UTC)

(Link)

+1
[User Picture]From: [info]gohatto_n
2009-11-28 03:38 pm (UTC)

(Link)

Льонька, а що ти хотів, я не розумію. Мені здається, це незмінна доля усіх проектів, які розширюються. відбувається наново поділ ролей, боротьба за лідерство. І розкол, зрештою.
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-11-28 08:54 pm (UTC)

(Link)

лідерство і розкол мені байдужі. мене цікавить свобода. я не виборюю свободу свого слова. йдеться про грубий метод - взяли і забанили.
[User Picture]From: [info]oruell
2009-11-29 06:50 am (UTC)

(Link)

Не придумывай.
[User Picture]From: [info]rawstick
2009-11-30 08:25 pm (UTC)

(Link)

Умгу. В доповнення до Гохаттівського -якщо порівняти проект із живим організмом - його весь час атакують іззовні якісь мікроби. Деяка їх кількість проникає всередину організму разом з їжею. І здоровий оганізм має то всьо розваляти на шматки генокоду, амінокислоти та всяку іншу подібну поживність і, переробивши, вбудувати в себе вже як свою частину.
А те, що не переробилося, не змінилося - має вивестися назовні.
Прийшла купа людей, деякі відсіялися одразу, деякі відсіються потім. Дехто лишиться поруч, допоки не зрозуміє, що це за проект. Хтось лишиться надовше, допоки не втямить - чого йому від житя треба. Дехто втямить - і лишиться на значно довше. Деякі зрозуміють в ньому щось зовсім своє і відпочкуютсья. Тримайся й тримай планку.
[User Picture]From: [info]pigglet
2009-11-28 03:51 pm (UTC)

(Link)

Ну, скажем так. О чём(и, главное, как) стоит писать, а о чём нет — вопрос политики организации. Т.е. если задачей блога ставится поиск спонсора, привлечение внимания прессы и создание позитивного образа у широких масс, тогда безусловно статьи должны быть тщательно подготовлены с учётом того, что люди хотят услышать, а не того, что вдруг внезапно подумалось кому-то из участников. Как и в рекламе яблочного сока, где пишут «Не содержит асбеста! 150% качества», а вовсе не «бля, пацаны, я тут яблоки давлю целыми днями, так заебался, капец». Ну а если блог используется просто как внутренний ресурс табуретных команд и по счастливой случайности позволяет постороннему человеку немножечко заглянуть внутрь процесса, то разумеется именно такие «внутренние», искренние посты там и должны быть (в портивовес прилизанным текстам рекламных брошюр).

И тот и другой вариант вполне оправданы и имеют свои плюсы и минусы. Естественно это две крайности, между которыми имеет место быть какая-то объективная реальность. Но вот в чём я уверен точно, так это в том, что уважающие друг друга люди всегда могут договориться, каким они хотят видеть их общий ресурс и если какая-то цензура и должна быть, то это — внутренняя цензура каждого отдельного человека. Не нравится, что делают твои коллеги — убеди их изменить своё мнение, либо согласись с их мнением, либо найдите компромис. В любом случае ситуация должна быть решена коммуникацией двух людей, уважающих право оппонента на реализацию своих идей. А любое проявление информационного насилия у каждого думающего человека должно вызывать стойкое желаний либо самом отправиться нахуй либо помочь пройти остальным.
[User Picture]From: [info]oruell
2009-11-28 06:42 pm (UTC)

(Link)

Респект!
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-11-28 08:52 pm (UTC)

(Link)

згоден. погано коли переговори починаються з того що когось ставлять перед фактом: "твій пост видалено. інформаційна політика буде такою-то". тоді відправна точка зміщена. "вызывать стойкое желаний либо самом отправиться нахуй либо помочь пройти остальным".
[User Picture]From: [info]oruell
2009-11-29 06:56 am (UTC)

(Link)

Лёнь, у меня к тебе деловое предложение.

Давай ты всю многочисленную истеричную хуйню про свободу слова, про картинки "не пизди" и прочие "настоящие лица российской команды" ты закроешь, вместо этого откроешь новую тему. В которой спокойно напишешь примерно следующее: "Скрыли пост. Я, Леонид Кантер, считаю, что это был ошибочный шаг. Потому что я беспокоюсь за свободу слова и т.д. и т.п.". Прояснишь свою позицию. И ребята остальные выскажутся.
И вот там мы обсудим разные мнения, позиции и придем к взаимопониманию. Может быть мы действительно поторопились и были не правы в своих действиях?
[User Picture]From: [info]yussouf
2009-11-29 11:01 am (UTC)

*умилённо*

(Link)

кацапы такие кацапы
[User Picture]From: [info]yussouf
2009-11-29 11:00 am (UTC)

(Link)

потомственный раб есть потомственный раб

в какие псевдологические конструкции этот факт не заворачивай для "создания позитивного образа у масс" (этот пиздец отдельно - в анналы)
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-11-29 09:16 pm (UTC)

(Link)

цей проект про свободу. в том числі про методи її досягнення кожним з нас окремо і всіма разом. так що про анали згоден. незалежно від дого чим все скінчиться
[User Picture]From: [info]yussouf
2009-11-29 10:56 am (UTC)

(Link)

шо поробиш

це гєни
Природа взяла своє
[User Picture]From: [info]shumikhina
2009-11-29 09:27 pm (UTC)

(Link)

камменты жгут недостаточно, я щетайу! где кровь? где секс? где сиськи, в конце концов?!
[User Picture]From: [info]shumikhina
2009-11-29 09:28 pm (UTC)

(Link)

и где ХОХЛОСРАЧ?
[User Picture]From: [info]yussouf
2009-11-29 10:18 pm (UTC)

(Link)

ну як треба то можем!

АЛЕ ДЄНЬГІ ВПЕРЬОД!
[User Picture]From: [info]mari_hyia_na
2009-12-02 08:58 pm (UTC)

(Link)

нас погубили знаки приличья
нас охмурили вожди безразличья
:(

где ваша трубка мира?)
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-12-03 03:01 am (UTC)

(Link)

наразі забиваєм ;)
[User Picture]From: [info]paganelius
2009-12-03 11:07 pm (UTC)

(Link)

Це мені нагадує Стіва Джобса.Чувак заснував Apple,з якого його згодом поперли ним же найняті директори.Може,Льоня,все зробити простіше?
[User Picture]From: [info]staburetom
2009-12-04 11:28 am (UTC)

(Link)

як форест гамп ;)